آخرین فرصت شرکت در جشنواره فرهنگی ابتکارات تبلیغی کشور که با هدف تولید محتوا در فضای مجازی برگزار میشود ۲۰ خردادماه، است.
به گزارش ایکنا؛ کانونهای فرهنگی تبلیغی با استفاده از مخاطبین ویژهای که در مساجد، هیئتها و سایر مراکز فرهنگی در اختیار دارند، میتوانند بسترساز مناسبی برای اجرای جریانهای تبلیغی باشند.
بر همین اساس جشنواره فرهنگی ابتکارات تبلیغی در سطح کشور با هدف نشاط فرهنگی و تبلیغی، تولید محتوای فاخر و مؤثر، شناسایی استعدادهای هنری و تبلیغی، تشویق و ترغیب آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان برای حضور در فضای مجازی و تولید محتوای سالم و ارتقای سواد رسانه در سطح کشور برگزار میشود.
این جشنواره که توسط مجمع عالی کانونهای فرهنگی تبلیغی کشور برگزار میشود از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده تا ۲۰ خردادماه، با موضوع افطاری ساده، شبهای قدر، مناجاتخوانی، استکبارستیزی، بهار قرآن با موضوعهای مختلف و آزاد مانند فضاسازی مسجد و حسینیه برگزار میشود.
علاقهمندان میتوانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم ۶۰ ثانیهای و پوستر به صفحه دبیرخانه این جشنواره در پیامرسانهای سروش، گپ، بله و ایتا ارسال کنند. همچنین کانال kanonha@ برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام رسانهای سروش، گپ، ایتا و بله فعال است.
به گزارش ایکنا؛ به نفرات برتر این مسابقه جایزه نقدی، تندیس و لوح تقدیر اهدا میشود. ۳۰ نفر اول(در هر قالب ۱۰ نفر) برای هر اثر جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریال، ۳۰ نفر دوم برای هر اثر جایزه نقدی هشت میلیون ریال و ۳۰ نفر سوم برای هر اثر جایزه نقدی پنج میلیون ریال اهدا میشود.